AOL


Bu proses, bir çevrim periyotu boyunca uygulanacak ölçme ve değerlendirme aşamalarının genel yapısını açıklamaktadır. Okulumuzda, AOL komitesi, dekanlık ve bölümler bu süreçte koordine olmaktadır. Şemada da gösterildiği üzere,
• Öncelikle ilk çevrim için dekanlık süreci başlatır ve gerekli düzenlemeleri yapar;
• İlgili düzenlemeler ve misyon çerçevesinde, bölümler competency goals and objectives hazırlar ya da mevcutları gözden geçirerek gerekli güncellemeleri yapar. Bu noktada paydaşlarla etkileşim sağlanır. AOL komitesi yapılan çalışmaları gözden geçirir, gerekli noktalarda mentörden destek alır ve bölümlere geribildirimleri sunar. Bu çalışma gerekli düzeltmeler tamamlanıncaya kadar devam eder. Güncellemeler AASCB standartları ve okulun misyonuya uyumlu olduğu sürece bölümlerin inisiyatifinde tamamlanır.
• Competency goals and objectives tamamlandıktan sonra, bölümler curriculum maps hazırlayarak, dersler ile objectives ilişkileri tanımlar. Bu aşamada, AOL komitesi geribildirimler vererek, bu çalışmalara destek olur.
• Bölümler, yürüttüklere ait programların objectives and ders ilişkilerini ve diğer faaliyetleri gözeterek, assessment plans hazırlar (Table 5-1).
• AOL komitesi, assessment plans kontrol eder ve gerekli geribildirimler çerçevesinde tamamlanmasını sağlar; tamamlanıp yayılmasını takiben dekanlıktan değerlendirme takımlarının kurulması için talepte bulunur.
• Dekanlık, bölümlerle etkileşim içerisinde assessment takımlarını oluşturur. Bu aşamada dekanlık, dış paydaşlarla etkileşim kurar ve assessment sürecinde iyileştirme takımlarına davet eder.
• Bölümlerde faculty, bulundukları assessment takımlarında, ilgili objective için assessment materyallerini geliştirir.
• AOL komitesi, tüm takımlar ve materyaller hazır olduğunda, taslak assessment takvimini oluşturur. Dekanlık taslak takvimi inceler ve gerekirse değişiklik önerir. Tüm değişiklikler tamamlandığında, Dekanlık takvimi onaylar ve yayınlar.
• Assessment zamanı geldiğinde hem bölüm hem dekanlık düzeyinde tanımlanan tüm assessment faaliyetleri uygulanmaya başlar. AOL komitesi tüm faaliyetleri izler ve gerekli desteği verir.
• Bölümlerde gerçekleştirilen assessment faaliyetleri sonucunda, takımlar assessment raporları hazırlar.
• Dekanlık raporları toplar. Bu aşamada, raporlar değerlendirilir ve dekanlık, bölümler ve AOL komitesi hem paralel hem de eşgüdümlü olarak, raporları inceler, gerekli iyileştirme noktalarını belirler, önceliklendirir ve aksiyon planlarını hazırlayarak uygulamaya alır.
• Eğer bu aşama çevrimin ilk veri toplama aşaması, başka bir deyişle ilk ölçüm periyodu ise, iyileştirmelerden sonra curriculum map tekrar gözden geçirilir. Çünkü, yapılan iyileştirmeler içerisinde ders ekleme, çıkarma ya da içerik revizyonları gerekebilir. Bu aşamadan sonraki adımlar tekrar uygulanır. Eğer zaten ikinci ölçüm periyoduna gelinmiş ise o zaman çevrim sonlandırılır. Bir sonraki çevrim sürecin başından tekrar başlatılır.

İndir (PDF, 73KB)


DEU Faculty of Business

Kasım 2024

Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
1
  • Karayolu Taşımacığı ve Türkiye- Ege Ekspres Firma Sahibi Bilgin Özcan
2
3
4
5
6
  • "Bilgiden Bilgeliğe" Platform UP
7
  • BClub/Finans Zirvesi
8
  • SUNY Toplantısı-Müge Aknur
  • Tiyatro Gösterisi - "Yazlıkçının Yaşamı" İşletme Tiyatro Topluluğu
9
10
11
  • Bilgiden Bilgeliğe- Platform Up
12
  • Artificial Intelligance Atölye çalışması- Konuk Gdansk Üniv.
13
14
  • Artificial Intelligance Atölye çalışması- Konuk Gdansk Üniv.
  • Learning Circle- Burcu Kösem Kariyer Ortak
15
16
17
18
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
19
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
20
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
21
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
22
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
23
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
24
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
25
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
26
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
27
  • 2024-2025 Güz Ara Sınavı
28
29
30
Font Boyutunu Değiştir
Kontrast